ମାୟାର ନଗରୀରେ ତୁମେକି ମାୟାବିନୀ ପହିଲି ଆଷାଢରେ ଅବୁଝା ମଉସୁମୀ । ମାୟାର ନଗରୀରେ ତୁମେକି ମାୟାବିନୀ ପହିଲି ଆଷାଢରେ ଅବୁଝା ମଉସୁମୀ ।
ମନର ପାଲିଙ୍କି ଆସଇ ଚଢିକି ନବ ବଧୂଟିଏ ହୋଇ, ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ ବାନ୍ଧିବା ପାଇଁରେ ସ୍ମୃତି ଆସେ ନଇଁ ନଇଁ। ସାୟାହ୍ନ... ମନର ପାଲିଙ୍କି ଆସଇ ଚଢିକି ନବ ବଧୂଟିଏ ହୋଇ, ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ ବାନ୍ଧିବା ପାଇଁରେ ସ୍ମୃତି ଆସେ...
ଡାମରା କାଉ ରଡି ଛଡାଇ ଚାଳ ଉପରେ ବସି, ଉଠରେ ପିଲେ କରନା ମଠ ଶେଯ ଛାଡରେ ହସି । ଡାମରା କାଉ ରଡି ଛଡାଇ ଚାଳ ଉପରେ ବସି, ଉଠରେ ପିଲେ କରନା ମଠ ଶେଯ ...
କ୍ରାନ୍ତି କ୍ରାନ୍ତି
ପାହାନ୍ତିଆ ସପନ ପାହାନ୍ତିଆ ସପନ
ସାଇତା ସ୍ମୃତି ସାଇତା ସ୍ମୃତି